دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

سلام...
در این وبلاگ اخبار جدید تکنولوژی و نقد و بررسی کالای دیجیتال رو برای شما عزیزان بگذاریم...
با نظراتتون ما رو خوشحال کنید...
امیداورم موفق باشید...

بایگانی

گجت پوشیدنی مایکروسافت در شرف معرفی

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ


منابع خبری تأیید می‌کنند که گجت پوشیدنی مایکروسافت در چند هفته آینده رونمایی خواهد شد. این گجت که چند ویژگی از اسمارت واچ‌ها را در خود دارد، تمرکز اصلی اش بر بخش تناسب بدن کاربران است.

مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای ارائه نخستین گجت پوشیدنی تناسب بدن خود در هفته‌های آینده است. این گزارش نخستین بار توسط Forbes منتشر شد و وبسایت The Verge نیز بلافاصله آن را تأیید کرد.

این وبسایت به نقل از منابع خود تأیید کرده که معرفی این گجت نزدیک است و برای فصل تعطیلات در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

منبع

اگرچه اسمارت بند مایکروسافت تعدادی از ویژگی‌های اسمارت واچ‌ها را دارد، اما بیشتر بر روی فعالیت‌های تناسب بدن تمرکز خواهد داشت. گفته شده که این اسمارت بند به لطف سنسورهایی که در خود دارد در قدم شماری، ثبت ضربان قلب، میزان مصرف کالری و موارد دیگر کاربرد خواهد داشت.

گجت مایکروسافت همچنین تست‌هایی را برای مانیتور ضربان قلب در طول 24 ساعت شبانه روز پشت سر می‌گذارد و نسخه نهایی احتمالا با دو روز عمر باتری ارائه خواهد شد.

ویژگی بسیار مهم این اسمارت بند در پشتیبانی از ویندوزفون، iOS و اندروید است. مایکروسافت در حال تولید اپلیکیشن های جداگانه ای برای سیستم عامل‌های مختلف است تا به مدد آن‌ها بتواند خیل بسیار وسیع‌تری از مشتریان دنیا را در اختیار بگیرد.



بعید به نظر می‌رسد به دلیل قابل استفاده بودن این گجت پوشیدنی در سیستم عامل مختلف، مایکروسافت آن را تحت برندهایی چون لومیا یا سرفیس به بازار معرفی کند. بر اساس شایعات گذشته این اسمارت بند دارای یک صفحه نمایش 1.5 اینچی با قابلیت جداسازی بند است.

مایکروسافت آخرین بار در سال 2004 یک ساعت هوشمند به نام SPOT را معرفی کرد که با استفاده از سیگنال‌های FM به دریافت پیام از ویندوز مسنجر، سرخط خبرها، اطلاعات بازار بورس و پیش‌بینی آب و هوا اقدام می‌کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی