دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

سلام...
در این وبلاگ اخبار جدید تکنولوژی و نقد و بررسی کالای دیجیتال رو برای شما عزیزان بگذاریم...
با نظراتتون ما رو خوشحال کنید...
امیداورم موفق باشید...

بایگانی


کسانی که علاقه بسیاری به ثبت تصاویر سلفی حرفه ای داشته باشند و در عین حال خواهان اسمارت فونی قدرتمند برای کارهای سنگین می‌باشند، Oppo N3 را یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی خود خواهند یافت.

منبع

شرکت Oppo پس از گذشت یک سال از معرفی اسمارت فون N1 با نسل جدیدی از این سری به بازار بازگشت. مدل جدید N3 نام دارد و چون N1 مهم‌ترین تمرکز خود را علاوه بر سخت افزار قدرتمند، در ثبت آسان تر تصاویر سلفی قرار داده.
در N3 از یک دوربین 16 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 بهره گرفته شده که تفاوت بسیار مهم آن با مدل پیشین در حرکت اتوماتیک و بدون دخالت دست است. شیوه عملکرد آن بسیار جالب است؛ کافی است با یک حرکت خاص دست روبروی صفحه نمایش و یا لمس اسکنر اثر انگشت در پشت آن دوربین را به حالت ثبت سلفی ببرید.

در کنار N3 یک ریموت O-Click Bluetooth نیز ارائه شده که نه تنها یک ریموت است، بلکه امکان تنظیم زاویه دید دوربین با استفاده از دکمه‌های اضافی را نیز فراهم می‌کند.



یکی از برتری‌های دیگری که این دوربین اتوماتیک دارد، سود بردن از اپلیکیشن جدید دوربین در Color OS 2.0 (بر مبنای اندروید 4.4) است که به کاربران اجازه نصب افزونه می‌دهد.

یکی از این افزونه‌ها Auto Panorama است که با ثابت نگه داشتن اسمارت فون، ثبت تصاویر پانوراما انجام می‌شود. دیگر افزونه‌ها شامل HD Picture (برای خلق تصاویر با جزئیات بالای 64 مگاپیکسل)، Slow Shutter، Beautify، Professional، Super Macro و ... می‌باشد.



اسکنر اثر انگشتی نیز در پشت دستگاه تعبیه شده تا چون دیگر اسمارت فون های دارای این قابلیت، امکانات فراوانی را در اختیار صاحب خود قرار دهد.

اما پس از بررسی ویژگی‌های خاص به سراغ ویژگی‌های عمومی این اسمارت فون برویم. Oppo N3 دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی است که نسبت به N1 کاهشی 0.4 اینچی را در اندازه تجربه کرده. چیپست آن اسنپ دراگون 801 با فرکانس 2.3 گیگاهرتزی است که در کنار 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش، NFC و باتری 3000 میلی آمپرساعتی اجزای داخلی آن را تشکیل می‌دهد.



شارژر N3 نیز از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، بدین معنا که در زمانی 30 دقیقه ای تا 75 درصد باتری را شارژ می‌کند.

همان‌طور که در دستگاه‌های اخیر Oppo نیز شاهد بودیم، در N3 نیز با یک ساختار محکم و درجه یک روبرو می‌شویم. در N3 از یک حاشیه آلومینیومی و بدنه پلاستیکی صاف استفاده شده ولی نسبت به مدل پیشین با وزنی 192 گرمی بسیار سبک تر است.



N3 شاید در زیبایی رقبای سرسختی برای خود داشته باشد، اما دوربین چرخان اتوماتیک و همچنین اسکنر اثر انگشت آن می‌تواند توجه قشر خاصی از بازار و علاقه‌مندان به ثبت تصاویر سلفی را جلب کند.



این اسمارت فون از ماه دسامبر با قیمت 649 دلار به فروش خواهد رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی