دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

سلام...
در این وبلاگ اخبار جدید تکنولوژی و نقد و بررسی کالای دیجیتال رو برای شما عزیزان بگذاریم...
با نظراتتون ما رو خوشحال کنید...
امیداورم موفق باشید...

بایگانی

معرفی Oppo R5 باریک‌ترین اسمارت فون دنیا

پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵ ب.ظ

جنگ تولید باریک‌ترین اسمارت فون ها امروز با معرفی Oppo R5 وارد فاز جدیدی شد. این اسمارت فون تنها 4.85 میلی متر ضخامت دارد و در حال حاضر عنوان "باریک‌ترین اسمارت فون دنیا" را به نام خود ثبت کرده است.

منبع

به نظر Gionee که پیش‌تر با Elife S5.1 رکورد باریک‌ترین اسمارت فون تولیدی دنیا را در دست داشت، باید جایگاه خود را به محصول جدید Oppo واگذار کند. شرکت Oppo در کنار N3 مخصوص ثبت سلفی از R5 نیز رونمایی کرده که با 4.85 میلی متر باریک‌ترین اسمارت فون دنیا شناخته می‌شود.


R5 علاوه بر بدنه بسیار باریک از قطعات قدرتمندی در درون خود بهره می‌برد. این اسمارت فون صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و از نوع AMOLED در اختیار دارد. پردازنده آن اسنپ دراگون 615 هشت هسته ای 64 بیتی است و دارای 2 گیگابایت رم، دوربین‌های 5 و 13 مگاپیکسلی و باتری 2000 میلی آمپرساعتی می‌باشد.



وزن R5 با وجود تمامی این قطعات به 155 گرم می‌رسد. تنها یک مدل 16 گیگابایتی و بدون اسلات میکرو اس‌دی برای R5 عرضه شده و خبری از جک 3.5 میلی متری هدفون نیز نیست. اما به جای جک می‌توان از یک آداپتور یو اس بی و یا بلوتوث استفاده کرد. (یک گیره O-Music Bluetooth به همین منظور ارائه شده)

در حالی که بیشتر اسمارت فون های باریک گرمای بسیاری به سطح می‌رسانند، در R5 از یک ماده با قابلیت تغییر فاز برای کاهش دمای قطعات داخلی استفاده شده که امروزه در مادربوردهای کامپیوترهای شخصی دیده می‌شود.



در R5 مانند N3 سیستم عامل اندروید 4.4 با اینترفیس Color OS 2.0 نصب شده و شارژر همراه آن می‌تواند تا بیش از 75 درصد باتری را در کمتر از نیم ساعت شارژ کند.

Oppo R5 از ماه دسامبر و با قیمت 499 دلار به بازار وارد می‌شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی