دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

سلام...
در این وبلاگ اخبار جدید تکنولوژی و نقد و بررسی کالای دیجیتال رو برای شما عزیزان بگذاریم...
با نظراتتون ما رو خوشحال کنید...
امیداورم موفق باشید...

بایگانی

شرکت ال‌جی اعلام کرده که در سه ماهه سوم سال 2014 مجموعا سودی 450 میلیون دلاری را کسب کرده که دلیل اصلی آن فروش 16.8 میلیون عددی اسمارت فون اعلام شده است.

منبع

در حالی که سامسونگ به تقلای خود برای جلوگیری از کاهش فروش اسمارت فون ادامه می‌دهد، ال‌جی دوران بسیار خوبی را در بازار سپری می‌کند.

ال‌جی امروز اعلام کرد که در سه ماهه سوم سال موفق به فروش 16.8 میلیون عددی اسمارت فون شده که رشدی 39 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و 16 درصدی نسبت به سه ماهه قبل است. این سه ماهه بزرگترین موفقیت مالی ال‌جی در پنج سال اخیر بوده.

عمده موفقیت این فروش به G3 پرچم‌دار کنونی این شرکت مربوط می‌شود که توانسته با ویژگی‌های عالی سخت افزاری همچنان تازگی‌اش را در بازار حفظ کند.

ال‌جی گفته که در این سه ماهه 450 میلیون دلار سود ناخالص کسب کرده که دو برابر بیش از مدت مشابه سال گذشته است. در عین حال میزان سود این شرکت در بخش لوازم خانگی با کاهشی بسیار کم نسبت به زمان مشابه سال گذشته مواجه شده.

از طرفی بخش تلویزیون و سرگرمی‌های خانگی به دلیل افزایش درخواست صفحه نمایش‌های LCD با رشدی 5 درصدی در سود همراه بوده و این کمپانی کره ای امیدوار است که تلویزیون‌های 4K بتوانند درآمدهای خوبی را برای آن در ماه‌های آینده به ارمغان بیاورند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی