دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

سلام...
در این وبلاگ اخبار جدید تکنولوژی و نقد و بررسی کالای دیجیتال رو برای شما عزیزان بگذاریم...
با نظراتتون ما رو خوشحال کنید...
امیداورم موفق باشید...

بایگانی

در ویدیویی که امروز منتشر شده میتوان نوع ماژول ها، نحوه جاگیری آنها و روشن شدن یک اسمارت فون ماژولاری پروژه ARA را مشاهده کرد.

منبع

افراد و شرکت های بسیاری هستند که دل به "پروژه ARA" گوگل بسته اند. این پروژه که قرار است امکان انتخاب و تعویض قطعات سخت افزاری اسمارت فون را به عهده کاربر بگذارد، از سال آینده وارد کارزار رقابت خواهد شد.

تاکنون ویدیوهای بسیار کمی از کار با یک اسمارت فون حاصل از پروژه ARA در اینترنت دیده شده ولی Phonebloks تصمیم گرفته که ویدیویی از نوع عملکرد یک اسمارت فون ماژولاری را به علاقمندان نشان دهد.


Phonebloks برای سال هاست که بر روی یک اسمارت فون ماژولاری کار میکند و در این راه با گوگل و موتورولا در پروژه ARA همکاری گسترده ای داشته. همانطور که در ویدیو نیز خواهید دید آنها موفق شده اند که پیشرفت خوبی در این مسیر داشته باشند.

در ویدیو میتوانید تفاوت ماژول ها، نوع قرارگیری آنها در محل خود و همچنین روشن شدن اسمارت فون حاصل را مشاهده کنید.

گوگل امروز اعلام کرده که در ماه ژانویه سال 2015 در سراسر دنیا سلسله کنفرانس هایی را به منظور معرفی پیشرفت های صورت گرفته در پروژه ARA برگزار خواهد کرد. در انتهای ویدیو نیز خبر معرفی ورژن جدیدی از این اسمارت فون های ماژولاری در ماه ژانویه داده شده و باید دید گوگل و شرکایش چه فکر و خیال هایی برای گسترش این پروژه در بازارهای دنیا خواهند داشت.

شکل و شمایل نسخه های اولیه این اسمارت فون چندان دوست داشتنی نیست و ممکن است در کنفرانس ماه ژانویه نمونه ای واقعی تر از این اسمارت فون ها را نیز شاهد باشیم.


ویدیوی مذکور را میتوانید از این لینک مشاهده کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی