دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

سلام...
در این وبلاگ اخبار جدید تکنولوژی و نقد و بررسی کالای دیجیتال رو برای شما عزیزان بگذاریم...
با نظراتتون ما رو خوشحال کنید...
امیداورم موفق باشید...

بایگانی

یکی از ادعاهایی که همیشه اپل بر روی آن اصرار می ورزد، ادعای بروز نبودن دستگاه های اندرویدی است. این ادعا تا حدی درست است زیرا تنها دستگاه های نکسوس که مجهز به اندوید خالص هستند می توانند به سرعت آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید را استفاده کنند. اما آیا این ادعا واقعیت دارد؟ 

 

 

کریک فدریگی مدیر بخش نرم افزارهای اپل در طی کنفرانس اخیر اپل که مرتبط با معرفی آی پد بود در حین معرفی iOS8.1 گفت: 48 درصد از کاربران اپل در حال استفاده از آخرین نسخه از سیستم عامل اپل یعنی iOS8 هستند. این درحالیست که این آمار در مورد آخرین سیستم عامل اندروید یعنی کیت کت تنها 25 درصد است. اما فدریگی در بین آمار خود این نکته را گفت که هنوز 54 درصد از کاربران اندرویدی از سیستم عاملی استفاده می کنند که دو سال پیش معرفی شده است. اما آیا این آمار که در ظاهر به نفع اپل است در باطن باعث برتری اپل شده است؟ 

اندروید در حال حاضر 80 درصد از بازار تلفن های هوشمند را در اختیار دارد و آی او اس حدودا 20 درصد از این بازار را در اختیار خود گرفته است. حالا نکته آن است که 48 درصد از این 20 درصد از iOS8 استفاده می کنند و از آن طرف 25 درصد از 80 درصد از کیت کت بهره می برند. در واقع تعداد دستگاه هایی که در نهایت از آخرین سیستم عامل اندروید استفاده می کنند از تعداد دستگاه هایی که از آخرین نسخه iOS بهره می برند بیشتر است اما اپل به خوبی جوری این مفهوم را القا می کند که برعکس این اتفاق افتاده است.

هر چند به روز نشدن سریع دستگاه های اندرویدی یک ضعف برای این سیستم عامل و کمپانی های عرضه کننده گوشی های هوشمند اندرویدی محسوب می شود اما اپل هم نشان داده به خوبی می تواند جملات را جوری بیان کند که همه چیز به نفع این کمپانی نشان داده شود. نظر شما چیست؟ 


منبع

  • r.l .stine

اپل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی