دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

سلام...
در این وبلاگ اخبار جدید تکنولوژی و نقد و بررسی کالای دیجیتال رو برای شما عزیزان بگذاریم...
با نظراتتون ما رو خوشحال کنید...
امیداورم موفق باشید...

بایگانی

اپل امروز در کنار آیپد ایر جدید خود از جدیدترین کامپیوترهای آی مک خود نیز رونمایی کرد. توصیف‌های حامل "ترین ها" در این محصول نیز ادامه داشته و اپل با ارائه این کامپیوتر 27 اینچی "بالاترین رزولوشن صفحه نمایش" با اندازه 5120x2880 پیکسل را بر روی آن سوار کرده است.

منبع

اپل امروز در کنار آیپد ایر جدید خود از جدیدترین نسل کامپیوترهای آی مک نیز رونمایی کرد. توصیف‌های حامل "ترین ها" در این محصول نیز ادامه داشته و اپل با ارائه این کامپیوتر 27 اینچی "بالاترین رزولوشن صفحه نمایش" با اندازه 5120x2880 پیکسل را بر روی آن سوار کرده است.



 پیش از این بالاترین رزولوشن آی مک های 27 اینچی دارای رزولوشنی 2560x1440 پیکسلی بودند. اپل متذکر شده که این میزان پیکسل هفت برابر بیش از میزان مشاهده شده در یک تلویزیون اچ‌دی و همچنین 67 درصد بیش از صفحه نمایش‌های 4K پیکسل دارد. اپل آن را صفحه نمایش "رتینای 5K" نامیده است.



با وجود چنین رزولوشن خیره کننده ای، مدل جدید همچنان 5 میلی متر ضخامت خود در حاشیه را حفظ کرده و به ادعای اپل 30 درصد نیز مصرف انرژی پایین‌تری دارد. اپل چیپی جدید برای هدایت صفحه نمایش به کار برده و تکنولوژی‌های جدیدی به نام Oxide TFT و یک منبع نور پس زمینه با مصرف انرژی کمتر نیز از سوی اپل در ساخت آن بهره گرفته شده است.



آی مک جدید با قیمت پایه 2,499 دلار و از امروز فروش خود را آغاز می‌کند. مدل پایه دارای یک پردازنده 3.5 گیگاهرتزی چهار هسته ای اینتل Core i5، گرافیک ای‌ام‌دی رادئون R9 M290X، هشت گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه فیوژن اختصاصی اپل می‌باشد. خریداران می‌توانند آی مک ها را تا پردازنده‌های 4 گیگاهرتز Core i7، 32 گیگابایت رم، 3 ترابایت فیوژن و یا 1 ترابایت اس‌اس‌دی ارتقا ببخشند.



اپل اضافه کرده که این شرکت همچنان فروش مدل‌های 21.5 اینچ و 27 اینچی غیررتینا را ادامه خواهد داد. برای مشاهده ویدیوی تبلیغاتی آی مک جدید از این لینک و برای مشاهده معرفی آن نیز از این لینک استفاده کنید.




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی