دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

سلام...
در این وبلاگ اخبار جدید تکنولوژی و نقد و بررسی کالای دیجیتال رو برای شما عزیزان بگذاریم...
با نظراتتون ما رو خوشحال کنید...
امیداورم موفق باشید...

بایگانی

چند ماه پیش که گوگل در همایش Google I/O از اندروید L رونمایی کرد نسخه بتا یا پیش نمایش آن را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندروید از همان زمان تا کنون اپ های خود را روی اندروید L تست کرده اند تا با نسخه نهایی آن هماهنگی کامل را داشته باشد. 

همانطور که در جریان اخبار قرار گرفتید اندروید L چهارشنبه هفته گذشته رسما عرضه شد و آپدیت آن در اختیار کمپانی های تولید کننده گوشی های اندرویدی قرار گرفت. حال امروز گوگل از عرضه نسخه نهایی کیت توسعه اندروید 5 خبر داده است. بدین ترتیب از امروز توسعه دهندگان می توانند SDK مربوط به توسعه اندروید 5 را دریافت کنند.
 
 
اندروید 5 یا اندروید آب نبات چوبی در ماه نوامبر سال جاری برای گوشی های نکسوس ۴ و ۵ و تبلت های نکسوس ۷ و ۱۰ و همچنین برای گوشی های Google Play Edition عرضه می شود. توسعه دهندگان می توانند از امروز اپلیکیشن های خود را که مخصوص اندروید 5 توسعه داده شده در گوگل پلی استور ثبت کنند. این اپ ها با تأخیر حداکثر ۲ هفته ای بررسی می شوند و در اختیار عموم قرار خواهند گرفت. 
برای دریافت کیت توسعه اندروید 5 اینجا کلیک کنید.

منبع
  • r.l .stine

Android 5

اندروید 5

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی