دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

دنیای دیجیتال

سایت تخصصی فناوری و تکنولوژی

سلام...
در این وبلاگ اخبار جدید تکنولوژی و نقد و بررسی کالای دیجیتال رو برای شما عزیزان بگذاریم...
با نظراتتون ما رو خوشحال کنید...
امیداورم موفق باشید...

بایگانی

ویل.آی.ام از Puls رونمایی کرد

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۰۶ ب.ظ


ساعت هوشمندی که توسط خواننده مشهور ویل.آی.ام تولید شده قابلیت 3G دارد و می‌تواند جهت دریافت و ارسال پیام کوتاه، ایمیل و کنترل شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

طبق وعده داده شده بالاخره ویل. آی.ام خواننده مشهور و از فعالان حوزه تکنولوژی در مراسم Dreamforce 2014 روی صحنه آمد و از جدیدترین دستگاه تولیدی خود رونمایی کرد.

این دستگاه پوشیدنی که Puls نام گرفته آمیزه ای از اسمارت فون و اسمارت واچ است که مستقل عمل می‌کند و دارای قابلیت 3G می‌باشد. Puls علاوه بر امکان دریافت اس. ام. اس و تماس‌های صوتی، کنترل ایمیل‌ها و شبکه‌های اجتماعی و همچنین راهبری صاحب خود را نیز بر عهده دارد.


منبع





گفته شده که صفحه نمایش لمسی آن تقریبا 2 اینچ است اما از اندازه دقیق آن اطلاعی منتشر نشده است. ویل. آی.ام دستگاه پوشیدنی خود را نه یک اسمارت واچ که یک دستبند می‌داند تا از این طریق به نوعی دنیای فشن را با دنیای تکنولوژی پیوند داده باشد.

در این دستگاه از اندرویدی اختصاصی بهره گرفته شده و دستیاری صوتی با نام AneedA برای کمک هر چه بیشتر کاربر حضور دارد. پشتیبانی این دستیار صوتی را Nuance بر عهده دارد که هم اکنون از این تکنولوژی در Siri اپل نیز استفاده می‌شود. به گفته ویل. آی.ام AneedA توانایی درک کلام کاربر و استفاده از آن در ارسال پیام و ایمیل در مواقعی مانند رانندگی را دارا می‌باشد.

در بحث تایپ کلمات، این گجت دارای یک کیبورد مجازی است که عملکرد مشابهی چون Fleksy دارد؛ بدین معنا که در صورت تایپ اشتباه کلمات باز هم کلمه صحیح برای شما قرار داده می‌شود. مضاف بر اینکه کیبورد قابلیت پیش‌بینی کلمات را نیز در خود گنجانده است.

اپلیکیشن های Puls شامل تماس گیر، مخاطبین، نقشه، پیام‌های متنی، ایمیل، تصاویر، موسیقی، و یک اپلیکیشن عجیب به نام Vibe است که ظاهرا احساسات صاحب گجت را دریافت می‌کند!

قطعات درونی این ساعت هوشمند را یک چیپست اسنپ دراگون به همراه یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل می‌دهد. بخش بند این دستبند یک اسپیکر و باتری را در خود جای داده که به گفته تولیدکننده آن تا 5 ساعت عمر خواهد داشت و برای شارژ کامل آن 60 دقیقه مورد نیاز است.



برای Puls دوربینی پیش‌بینی نشده، اما ویل. آی.ام خبر داده که در حال کار بر روی یک عینک است که بر روی عکاسی تمرکز خواهد داشت و با این گجت همگام خواهد بود.

Puls قبل از فصل تعطیلات و با قیمتی فعلا نامشخص به بازار می‌آید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی